29. oktober 2009

Ut til fyret (HDR) 2






Flere bilder fra turen min ut til "løkta" i Mefjordvær. Det ble åtte til sammen, som finnes på Flickr ved å følge denne lenken.

Det fine med dette lille prosjektet, i tillegg til at jeg er voldsomt fornøyd med bildene og at jeg virkelig føler at jeg begynner å få HDR-arbeidsgangen inn i hendene, er at jeg gjennomførte fotoprosjektet nettopp slik jeg hadde planlagt. Jeg tenkte gjennom hva motivet skulle være, at det skulle være HDR, tok med meg stativet og riktig objektiv, og gikk av gårde. Vel framme sjekka jeg forskjellige vinkler, og det aller første bildet jeg tok er sannsynligvis det beste. I tillegg har jeg ikke beskåret noen bilder, bortsett fra litt sånt som må bort når man retter opp horisonten. Fornøyd i dag, ja!

Posted by Picasa

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Sist oppdaterte av favorittene

Follow this blog with bloglovin

Follow Notater fra utposten Follow Notater fra utposten

Følgere

Blogglisten Bloggurat

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP