20. november 2009

Ice ice baby!





Mere frost. Jeg har besøkt en og annen av de andre fotobloggene i Norge, og det er mye av det samme. Vi fryser, og får det på film (og på sensor). Mange, mange gode bilder, og mange dyktige fotografer, både blant amatørene og proffene.

Etter tilbakemelding har jeg vært i stand til å gjøre viktig finpuss på bloggen min etter endringen til det nye utseendet. Fargene har blitt nyansert og arbeidet med, det er nå mulighet til å kommentere (bare forsøk). Jeg er veldig fornøyd med hvordan alt ser ut nå. Til det mye bedre. Det er masse arbeid med å gjennomgå gamle poster for å justere fotografier til den nye størrelsen, men det er det verdt.
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Unknown 20. november 2009 kl. 15:10  

Kjempefin sia du har her, når eg blir stor å få råd til speilrefleks skal eg komme å besøke deg å tyne deg for et par triks :-)

noreng 20. november 2009 kl. 16:49  

I am ready, Grasshopper. Da skal jeg sende deg hit aller først. Er det forresten lenge til du blir stor? Og kan du ikke ta bilde med mobilkameraet ditt?

HansHB 20. november 2009 kl. 20:48  

Flotte bilder dette. Hørtes litt komplisert ut raw-jobbinga di. Bruker PS jeg da!

Unknown 21. november 2009 kl. 02:38  

Flotte frostbilder!

Unknown 21. november 2009 kl. 18:53  

Jeg blir stor om et par år tenker jeg.. Kan jo selvfølgelig bruke mobilkameraet, det har jeg tatt mange hundre bilder med, mange fine også. Nå har jeg et olympus mju tough, det egner seg meget godt til all slags turbruk men det har mange begrensniger i automatikken det er utstyrt med.

VALKYRIEN 22. november 2009 kl. 11:47  

Fine frostbilder. Slik at jeg lengter etter frost, for det er et yndet fotoobjekt for meg. Bare den kommer da.....
Ha en fin søndag!

noreng 22. november 2009 kl. 12:17  

Takk det samme!

Related Posts with Thumbnails

Sist oppdaterte av favorittene

Follow this blog with bloglovin

Follow Notater fra utposten Follow Notater fra utposten

Følgere

Blogglisten Bloggurat

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP