13. november 2009

Ett kamera i hånden er bedre enn fire svin på skogen

Mitt Nikon D80 er nå inne til Check & Clean, og forhåpentligvis kommer det tilbake splunkende glitrende flunkende knitrende rent og klart for nye titusenvis av fotografier. Forøvrig har jeg gjort noe research på Flickr sin kamerafinner, og funnet ut at D80 er det fjerde mest brukte kameraet. Et par Canonmodeller, samt iPhone(!) er mer populært.

Reservekameraet mitt, Panasonic Lumix DMC-FZ5 ligger langt nede på popularitetsskalaen, men det er fremdeles fullt mulig å ta gode bilder med det. Se bare på disse bidragene fra Flickr-brukere:


Marejada, av Scuba Hobbes 



2.Nov.09 (^) ♥, av ๖ۣۜSỏмα → Exam'z' 


Curiosidad / Curiosity, av * Cati Kaoe *


Esferas doradas, også av * Cati Kaoe *

Så det, så. Det beste kameraet er det du har for hånden, og for min hånd ligger nå Lumixen. Det er en god del mindre i størrelse. Det føles for lett når jeg holder det, og det er uvant å bruke, men jeg kommer sikkert fort inn i det.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Sist oppdaterte av favorittene

Follow this blog with bloglovin

Follow Notater fra utposten Follow Notater fra utposten

Følgere

Blogglisten Bloggurat

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP