11. november 2009

Heroisk ensomhet


Camping er overvurdert i november (HDR) - Brøstadbotn




Skogbunn - Brøstadbotn. Jeg har avfarget så mye i det siste. På disse var det artig å tvert i mot forsterke de fine fargene ørlite.

Siste fra Brøstadbotnturen min nå i helga. Øverste er ett av HDR-bildene som ble litt kult, selv om vinden i tretoppene trippeleksponerte noen av greinene. Det kan jeg leve med. Campingvogna står på andre siden av veien i nærheten av hytta, og sannheten er at jeg har fotografert den før. Først nå ble det som jeg hadde tenkt meg. Det måtte altså HDR til for å skape den følelsen av heroisk ensomhet som jeg var ute etter.

Deretter skogbunn. Den var flott og mange steder frossen, men dessverre skuffende enhetlig. Eller kanskje jeg ikke så godt nok etter. Jeg lot være å fotografere elgbæsjen som beviste at store dyr hadde stått og spionert på meg mens jeg tok midnattsbadet mitt i jacuzzien.

Akkurat som jeg hadde hatt på følelsen.

Posted by Picasa

2 kommentarer:

VALKYRIEN 12. november 2009 kl. 01:22  

Flotte bilder av campingvogn og skogbunn. I Oslo er det bare grått og trist - savner faktisk litt frost!

noreng 12. november 2009 kl. 23:40  

Litt frost er fint. Og snart kommer snøen!

Related Posts with Thumbnails

Sist oppdaterte av favorittene

Follow this blog with bloglovin

Follow Notater fra utposten Follow Notater fra utposten

Følgere

Blogglisten Bloggurat

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP