4. november 2009

Ett klikk. En brennvidde. En sjanse.



Ett av fotoprosjektene mine heter People I Met on Tuesday, inspirert av noe jeg har glemt. Det går i korthet ut på at jeg fotograferer folk jeg møter i løpet av dagen. Reglene er relativt enkle:

  1. En brennvidde, eller et fastobjektiv, samme på alle.
  2. Ett klikk, og så må du enten bruke bildet eller la være.

Dette bildet representerer femten av de menneskene jeg møtte i løpet av tirsdag 03. november 2009. Noen ville ikke la seg portrettere - helt greit, jeg maser aldri - og én lignet så lite på seg selv at jeg valgte å ikke bruke det (sorry, Berit).

Så her er de altså. Femten tilfeldige mennesker som fikk smile eller la være, se i kamera eller late som ingenting, til og med skjule ansiktet med hendene. Ett klikk. En brennvidde. En sjanse.

Takk for innsatsen! Her er portrettene i en-og-en-versjoner.

Posted by Picasa

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Sist oppdaterte av favorittene

Follow this blog with bloglovin

Follow Notater fra utposten Follow Notater fra utposten

Følgere

Blogglisten Bloggurat

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP