1. november 2009

Tilbake til oktober 2007



Hver måned, i sammenheng med backup-prosessen, går jeg to år tilbake i tid og finner fram et bilde fra den angjeldende måned. I oktober 2007 tok jeg svært lite bilder, i sterk kontrast til 2009, forøvrig. Jeg var kun på en eneste fototur, og det var sammen med Jenny. Her er ett av bildene som jeg hittil ikke har viet noe oppmerksomhet. Vi er oppe ved støtta på Knuten, og her skriver Jenny seg inn i den lille boka som ligger der oppe. Hun registerer seg i historien over alle som har giddet å klatre opp på landemerket vårt, og jeg registrerte henne for evigheten.

Posted by Picasa

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Sist oppdaterte av favorittene

Follow this blog with bloglovin

Follow Notater fra utposten Follow Notater fra utposten

Følgere

Blogglisten Bloggurat

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP