11. november 2009

Mer fra helga: Spennende mørke-HDR



Her kommer mer fra helga mi i Brøstadbotn. Som nevnt var HDR-landskap ett av målene mine, og jeg forsøkte også å ta bilder om kvelden. Nå er det jo slik at det er mindre vanlig med HDR-bilder fra kvelds- og nattlandskaper, men det bør jo ikke hindre en fra å forsøke. Dette treet på andre siden av veien fra hytta endte opp med å bli ganske spennende, syntes jeg. Scenen ligner jo ikke på noe fra virkeligheten, men likevel.

Senere i dag, eller i morgen, det andre jeg gjorde av fotografiske aktiviteter i Brøstadbotn: Rim på høstløv.

Posted by Picasa

2 kommentarer:

Tone 11. november 2009 kl. 09:48  

Hdr er veldig spennende, for man vet aldri resulatet;-)
Stilig!

Dagrun 11. november 2009 kl. 13:44  

HDR får jeg ikke til... men det er kanskje fordi jeg forventer et noenlunde realistisk uttrykk, og det får en jo ikke. Tøft dette.

Related Posts with Thumbnails

Sist oppdaterte av favorittene

Follow this blog with bloglovin

Follow Notater fra utposten Follow Notater fra utposten

Følgere

Blogglisten Bloggurat

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP