30. september 2009

September 2006

Ordning må man ha i bildene sine. Jeg pleier å gjøre det sånn at rundt månedsskiftet tar jeg sikkerhetskopi av forrige måneds blinkskudd. Da sørger jeg også for å reise litt ned mimreveien, vanligvis to år tilbake i tid, og samme måned. Formålet, foruten mimringen og forbauselsen over hvor mye ungene har vokst osv., er å finne noen bilder som jeg kan børste støv av, noen jeg ikke har oppdaget potensialet i før. For det er det alltid. Rart hvordan man ser ting litt annerledes noen år senere, egentlig. Det merkelige var at jeg ikke tok et eneste bilde i september 2007. I alle fall har jeg ikke lagret noen. De er borte. Så da dro jeg enda ett år tilbake, til september 2006. Den gang hadde jeg åpenbart oppdaget sekvensfotografering, for det var mange bilder. Noen var av en overvektig fyr som lignet litt på meg...



...andre igjen var fra en omfattende billedsession oppi marka med to søte småunger som poserte villig...





... og jeg fant også tilbake mine aller første forsøk på å ta bilder av nordlyset. Høy ISO, kornete, halvveis vellykkede modeller - men aurora er der!


Posted by Picasa

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Sist oppdaterte av favorittene

Follow this blog with bloglovin

Follow Notater fra utposten Follow Notater fra utposten

Følgere

Blogglisten Bloggurat

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP