16. september 2009

Kroppen min er ikke noe tempel


DSC_4488
Originally uploaded by n0reng

Kroppen min er ikke noe
tempel. Kroppen min er
en farkost, bygd for fart
heller enn tilbedelse.

Jeg kneler kun
for å knytte
joggeskoene.

---

Jeg har lurt meg selv. De siste ukene har jeg gått turer, og fortalt meg selv og alle andre at det ikke var trening, bare turer. Vandringer. Jeg sa at det var lov til å løpe, hvis jeg absolutt måtte. Nedoverbakker, spesielt, og rett fram. Det fungerte. Jeg gikk på limpinnen. Jeg ble kjent med området enda lenger ut på landet. Skoene mine stinker av myrvann. Og i tillegg har jeg begynt å komme i form. Jeg merker det nå. Nå løper jeg uten skam.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Sist oppdaterte av favorittene

Follow this blog with bloglovin

Follow Notater fra utposten Follow Notater fra utposten

Følgere

Blogglisten Bloggurat

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP