1. desember 2009

Tilbake til november 2006, en tidsreise for ei lita jente





Backup av november er gjennomført, og min vane tro har jeg gått tilbake i tid for å se hva jeg tok bilder av i november for to år siden. Slik jeg har oppdaget før, så var det få bilder i mappa for november 2007, bare tre. Derfor måtte jeg tilbake til 2006. Der fant jeg dette bildet (det øverste) av Vilde som ligger og ser på tv. I tillegg bestemte vi oss for å gjenskape scenen. Vi fikk det vel ikke helt til på samme måten, men det er i alle fall tydelig at jenta har blitt eldre.

Posted by Picasa

1 kommentarer:

Sykepleierstudent 1. desember 2009 kl. 18:00  

Ho Vilde e ei utruli fin jenta! :-)

Related Posts with Thumbnails

Sist oppdaterte av favorittene

Follow this blog with bloglovin

Follow Notater fra utposten Follow Notater fra utposten

Følgere

Blogglisten Bloggurat

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP