6. desember 2009

Fotografen fotografert



Ofte er det sånn med fotografer at man ikke riktig vet hvordan de ser ut. De holder seg nemlig bak kameraet mesteparten av tiden, og hvis du er så heldig at du får et bilde av dem, så har de kameraet foran ansiktet. Selv har jeg ikke mange bilder av meg selv, men jeg tror nok jeg må ta steget og produsere en serie selvportretter på et punkt. I mellomtiden har jeg vært så heldig å få hjelp av min yngste datter, Jenny. Under fotografering av tenning av julegrana i Mefjordvær ble hun inspirert og spurte om hun ikke kunne få ta med Lumixen, reservekameraet, og ta noen bilder, hun også. Slikt pleier å være en god idé. Resultatet ble en del uklare bilder (må snakke med jenta om å ha tålmodighet nok til å la autofokusen gjøre sitt, og om eksponeringstrekanten, sånn at hun slipper å flikke opp blitzen hele tiden...), men også dette blinkskuddet av undertegnede midt i prosessen med å dokumentere julegrana, nedenfra og opp. Takk skal du ha, Jenny.
Posted by Picasa

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Sist oppdaterte av favorittene

Follow this blog with bloglovin

Follow Notater fra utposten Follow Notater fra utposten

Følgere

Blogglisten Bloggurat

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP